Serviceabonnement

Kleine reparaties in een huurwoning moeten in principe door de huurder zelf worden gedaan. Maar we kunnen ons voorstellen dat u niet altijd in de gelegenheid bent om zelf te klussen. En een klusjesman inhuren kost vaak flink wat geld! Daarom bieden wij het servicebonnement.

Een serviceabonnement is bedoeld voor kleine reparaties die eigenlijk door de huurder zelf moeten worden gedaan. Heeft u een serviceabonnement? Dan kunt u veel van die reparaties laten doen door Woonkracht10.
Een serviceabonnement kost € 3,75 per maand. Dat is voor de reparaties, de gebruikte materialen en de voorrijkosten. Eenmalig betaalt u € 25,00 aan instapkosten.

Het abonnementsgeld zit in uw huur. U heeft er dus geen omkijken naar. U vindt de lijst met alle reparaties die onder het serviceabonnement vallen in de brochure .

Veel gevraagd over Serviceabonnement

Wat houdt een serviceabonnement in?

Algemeen

Het serviceabonnement is er om kleine gebreken in uw woning te laten maken die u anders zelf had moeten repareren en of had moeten laten repareren. Wordt u lid van het serviceabonnement dan worden deze kleine reparaties door een vakman van Woonkracht10 uitgevoerd. De kosten voor het serviceabonnement zijn € 3,75 en eenmalig € 25,00 instapkosten.

Hoe sluit ik een serviceabonnement af?

Algemeen

U kunt het serviceabonnement op de volgende manieren bij ons aanvragen:

  • direct online regelen
  • via 078 620 20 00
  • per post: postbus 246, 3330 AE Zwijndrecht
  • aan de balie: Burg. de Bruïnelaan 97 3331 AC Zwijndrecht, maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot 16:30 uur

U krijgt dan een instapkaart van ons. Hebben wij de ingevulde en ondertekende instapkaart van u ontvangen? Dan gaat uw serviceabonnement direct in. Ook bestaat de optie dat u direct de instappkosten betaald per Ideallink. U bent dan direct lid van het serviceabonnement. De instapkaart hebben wij dan niet meer nodig.

Wat betaal ik voor het serviceabonnement?

Algemeen

Voor het serviceabonnement betaalt u € 3,75 per maand. Ook betaalt u eenmalig € 25,00 instapkosten.

Bieden jullie een serviceabonnement aan?

Algemeen

Ja, wij bieden een serviceabonnement aan. U kunt direct lid worden. De instapkosten zijn . Vraagt u via uw account op de website het lidmaatschap aan, dan kunt u per Ideal betalen voor de instapkosten. Vervolgens worden de abonnementskosten van per maand maandelijks met de huur verrekend. Lukt het u niet via uw account een aanvraag te doen, bel ons dan even. Wij sturen vervolgens de instapkaart per post naar u toe. U kunt ons bereiken via .

Ben ik verplicht een serviceabonnement af te sluiten als ik een woning van jullie huur?

Algemeen

Bij het aangaan van de huurovereenkomst verplichten wij de klant een serviceabonnement af te sluiten. Na een jaar kunt u deze opzeggen.

Kan ik het serviceabonnement opzeggen?

Algemeen

Ja, u kunt het serviceabonnement per maand opzeggen. Wel moet u eerst 1 jaar lid zijn geweest. U kunt een uitstapkaart direct online aanvragen, via telefoonnummer 078 620 20 00 of een uitstapkaart invullen bij ons op kantoor aan de balie, adres Burg. de Bruïnelaan 97 3331 AC Zwijndrecht.

Als u gaat verhuizen, stopt uw abonnement automatisch.

Ik heb een huurachterstand. Kan ik toch het serviceabonnement afsluiten?

Algemeen

Ja, ook nu kunt u een serviceabonnement afsluiten.